Politica de retur

1. POLITICA DE RETURNARE SI DE SCHIMBARE A PRODUSELOR

Returul produselor se supune ordonanţei nr. 130/2000, cu completările şi modificările ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanţă

Produsele se pot returna în termen de 14 zile de la data ridicării produsului. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte, inclusiv ambalajul, adică să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, să fie nedesfăcut, respectiv sigilat.

Denunţarea unilaterală de contract : “Condiţiile şi modalităţile de exercitare a dreptului de denunţare unilaterală, pentru cazurile prevăzute în prezenţa ordonanţă, sub forma clauzei următoare: “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului “. În cazul omiterii acestei clauze, produsul său serviciul este considerat livrat fără cerere de comandă din partea consumatorului.”

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 7 de zile de la retur, prin transfer bancar. Dacă aţi beneficiat de transport gratuit, gratuitatea transportului se pierde. Prin urmare, costul transportului va fi comunicat de către curier la momentul livrării. În situaţia în care produsul este returnat deteriorat sau într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou returul va fi refuzat.

Cererile de returnare se depun prin formularul de retur (hyperlink catre pagina cu formularul de retur) sau prin posta la adresa Bucuresti, Sectorul 1, Strada Plaiul Muntelui 4-6. Cererea de returnare trebuie să cuprindă NUMĂR FACTURĂ, NUME TITULAR CONT, (numele pe care este realizată comanda) NUMĂR CONT BANCAR şi BANCA la care aveţi contul – scrise cu majuscule. Pe lângă cerere, dosarul trebuie să conţină factura în original, certificatul de garanţie în original.

Numai în anumite situaţii speciale care depind numai de decizia Vânzătorului, acceptăm returnarea produselor dacă acestea au fost folosite o singură dată sau prezintă mici urme de uzură. În astfel de cazuri Vânzătorul va face o analiză asupra produsului şi va stabili valoarea care trebuie returnata clientului. Această valoare va fi returnată ca şi valoare compensatorie la o altă comandă depusă pe site.

2. SCHIMBUL PRODUSELOR

În situaţia în care doriţi să schimbaţi un produs este necesar să realizaţi o nouă comandă pe site cu produsul dorit, iar în câmpul OBSERVAŢII să specificaţi SCHIMB PRODUS (inclusiv denumirea produsului pe care doriţi să îl returnaţi precum şi numărul facturii fiscale pentru produsul existent.). Dacă aţi beneficiat de transport gratuit, gratuitatea transportului se pierde. Prin urmare, costul transportului vă va fi comunicat de către curier la momentul livrării.

În situaţia în care produsul este returnat deteriorat sau într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou returul va fi refuzat.

3. PRODUSE LIVRATE GREŞIT SAU CARE PREZINTĂ DETERIORĂRI

În cazul în care primiţi un produs defect sau un alt produs decât cel pe care l-aţi comandat, vă rugăm să ne contactaţi în primele 48 ore de la recepţie prin email: [email protected] sau tel: 0765 429 947. După caz, vom înlocui produsul său vom rambursa contravaloarea acestuia. În acest caz vă rugăm să completaţi formularul de retur ( https://cdn.shopify.com/s/files/1/0780/6730/2748/files/Formular_retur_produs.pdf?v=1699015822 ”). Costurile de retur şi de transport vor fi suportate de Decoratorii.ro.

Orice retur care nu respectă termenii şi condiţiile Decoratorii.ro, va fi refuzat.